Cases - New Site

Public Support ontdekt nieuwe mogelijkheden van AI door 101-training

Geschreven door Avisi | Sep 13, 2024 8:08:38 AM

Introductie in de kracht van Artificial Intelligence.

 

Public Support en Avisi startten de AI 101-training met een presentatie van AI-expert Esra Cooke-Bakker over wat AI precies inhoudt en wat de relatie is tussen AI, Machine Learning, Neurale Netwerken en Deep Learning. Vervolgens is zij dieper ingegaan op de belangrijkste voorwaarden om AI succesvol in te zetten, zoals de rol van data(kwaliteit) en interpreteerbare en transparante AI.

 

 

Toepassingen van AI voor Public Support.

 

Na deze deep dive nam Requirements Engineer Dave Boschma de professionals van Public Support op interactieve wijze mee in de mogelijkheden en toepassingen van AI. Daarbij is gekeken naar de context en uitdagingen van het bedrijf. Gezamenlijk is er nagedacht over manieren waarop AI routinematige processen kan automatiseren. Hierbij kun je denken aan urenregistratie, offertes of facturatie. Ook zijn toepassingen verkend om aan de hand van AI voorspellingen te doen met betrekking tot toekomstige vraag naar interimmers en het detecteren van mogelijke fouten in administratie of documentatie. Ook is er gekeken hoe Lange Language Models (LLM) kunnen worden ingezet voor Customer Success.

 

 

Volgens Esra liggen er mooie kansen voor Public Support voor het benutten van AI: “Ik heb de deelnemers vanuit Public Support ervaren als slim en mensgericht. Zij keken niet alleen naar de mogelijkheden van AI, maar ook naar hoe slimme technologie op verantwoorde wijze kan worden ingezet. Dat is precies wat er nodig is voor langdurig succes met AI. Public Support is bij uitstek een organisatie waar mens en technologie elkaar kan versterken”.